چگونه يك ساندويچي نمونه داشته باشيم؟

چگونه يك ساندويچي نمونه داشته باشيم؟ اين امر هميشه دغدغه يك فرد كارآفرين خواهد بود، اما اينكه شما در كاري كه انتخاب كرده ايد بهترين باشيد و بتوانيد از رقيب هاي خود بالاتر و بهترين باشيد اين مهم ترين اساس راه اندازي يك كار موفق خواهد بود ، بطور حتم مهمترين بخش در اين امر جلب رضايت مشتري خواهد بود  شما بايد بهترين روند را در مديريت در پيش بگيريد تا بتوانيد يك رستوران نمونه داشته باشيد  اگر به فكر احداث يك رستوران و يا ساندويچي نمونه هستيد در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.

بهترين آشپزخانه

بطور حتم مهمترين بخش يك ساندويچي را مي توان آشپزخانه و آشپز آن دانست، آشپزخانه مركز فرماندهي يك ساندويچي است. غذاها قبل از تحويل به مشتري در آشپزخانه رستوران پروسه پختن، آماده شدن و رفتن در بشقاب را طي مي‌كنند اندازه آشپزخانه يك ساندويچي مهم نيست و هيچ تاثيري در كيفيت غذا ندارد اما طراحي آشپزخانه شما با توجه به تجهيزاتي كه مورد نياز است از جمله : تاپينگ پيتزا خواهد بود ، كه جهت نگهداري مواد اوليه ساندويچ و پيتزا بسيار كارآمد است، در ساندويچي يكي از مهم ترين بخش ها سريع تر آماده شدن ساندويچ و يا پيتزا شما مي باشد كه تاپينگ ساندويچي اين امكان را به شما مي دهد كه ساندويچ و پيتزا شما با كيفيت و سريع آماده شود ،يكي از محبوب ترين و خوشمزه ترين غذاهايي كه اين روزها در فست فودها و حتي رستوران ها سرو مي شود كباب تركي است كه شما براي تهيه آن بايد تجهيزات آن از جمله دستگاه كباب تركي را تهيه نماييد . در نتيجه بايد آشپزخانه را طوري طراحي كنيد كه به هر كدام از اين دستگاه ها فضايي اختصاص داده شود تا پرسنل ها كار خود را به راحتي پيش ببرند.

چگونه يك ساندويچي نمونه داشته باشيم

سود دهي ساندويچي

درآمد ساندويچي تقريبا مهم ترين موضوع در رستوران داري است. ملموس ترين و اولين شاخصي كه ميزان موفقيت يك مدير را مشخص مي كند ميزان درآمد يا سود ساندويچي است ، فرد كار آفرين قبل از راه اندازي يك ساندويچي در مرحله  اول به سود آن فكر مي كند بعد تصميم به راه اندازي آن ميگيرد ،.به موازي اين اقدام بهتر است با اتحاديه مربوطه براي حداقل و شرايط ملك و سپس بنگاههاي املاك تجاري براي برآورد هزينه خريد/اجاره ملك هماهنگ نماييد و سپس تصميم به انجام راه اندازي يك ساندويچي ايده آل بگيريد.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكاراستيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.