تجهيزات فست فود

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات فست فود

اگر تصميم به راه اندازي فست فود را داريد قبل از اقدام به هر چيز بايد تصميم به خريد تجهيزات آن را داشته باشيد در رابطه با خريد تجهيزات فست فود بايد تحقيقات فراواني را در رابطه با قيمت و كيفيت آن داشته باشيد براي آگاهي در رابطه با وسايل تجهيزات فست فود تا انتهاي مطلب با ما همراه باشيد.

تجهيزات فست فود

اجاق گاز صنعتي فست فود

هر فردي كه در فكر راه اندازي فست فود باشد نياز به يك سري تجهيزات آشپزخانه دارد كه اجاق گاز صنعتي يكي از كاربردي ترين تجهيزات مي باشد اجاق گاز صنعتي با مدل ها و كاربردهاي مختلفي ساخته شده است كه نسبت به ساخت و طرح آنها قيمت ها تغيير ميكند.

اجاق گريل ذغالي

اجاق گريل ذغالي براي فست فودها يكي از ضروري ترين تجهيزات مي باشد اين دستگاه جهت پخت و ذغالي كردن انواع همبرگر ، مرغ و ماهي فست فود ها مورد استفاده قرار ميگيرد.كه به صورت روميزي و ايستاده ساخته شده است كه شما بسته به نيازتان بايد آنها را انتخاب و خريداري نماييد.

تاپينگ پيتزا

تاپينگ پيتزا و ساندويج جهت تهيه پيتزا طراحي و توليد مي گردد كه داراي ميزكار مي باشد يكي از پركاربردترين تجهيزات فست فودها، تاپينگ پيتزا و ساندويچ است. سرعت تفكيك ، دسته بندي و آماده سازي مواد اوليه با داشتن اين محصول بالاتر مي رود نو بودن و دست دوم بودن اين دستگاه روي كيفيت آن تاثيري ندارد شما ميتوانيد براي خريداري آن از دست دوم اين دستگاه نيز استفاده نماييد .

دستگاه كباب تركي

دستگاه كباب تركي همانطور كه از اسمش مشخص است به منظور تهيه و پخت كباب تركي مخلوط استفاده مي شود دستگاه كباب تركي متشكل از بدنه استيل، سيخ، موتور، لگن و شعله است، در اين دستگاه گوشت يا مرغ بر روي سيخ گردان قرار گرفته و در اثر حرارتي كه از شعله دريافت مي كند پخته مي شود، هنگام خريد دستگاه كباب تركي لازم است بيش از هرچيزي به نوع شعله دستگاه توجه نماييد.

سرخ كن صنعتي

دستگاه سرخ كن صنعتي يكي از مهم ترين تجهيزاتي است كه در فست فود نياز مي شود كيفيت دستگاه سرخ كن ميتواند در كيفيت غذاي طبخ شده و هم در كاهش هزينه هاي جاري رستوران يا فست فود و يا كنتاكي نقش داشته باشد .

فر پيتزا

به منظور پخت بهتر ، سريعتر و آسانتر پيتزا ، هات داگ تنوري و سيب زميني تنوري دستگاه پيتزا ريلي مورد استفاده قرار مي گيرد. فر پيتزا ريلي گارد استيل به پخت يكنواخت پيتزا و آبدار كردن آن كمك زيادي مي كند؛ زيرا گرما را به طور يكنواخت به تمام سطوح پيتزا مي‌تاباند با استفاده از اين دستگاه ميتوان تعداد پخت پيتزا افزايش داد.

فر اغذيه

محصول فر اغذيه كه مناسب اغذيه فروشيها ميباشد.اين دستگاه زير مجموعه تجهيزات آشپزخانه صنعتي و تجهيزات فست فود ميباشد.اين دستگاه از بخش هاي مجزايي تشكيل شده است كه شما ميتوانيد بسته به نياز خود آن را خريداري نماييد.

ظرف پيتزا

ظروف پيتزا با جنس هاي آلومينيوم و يا آهن با پوشش تفلون و يا بدون پوشش تفلون در انواع سايزهاي مختلف براي پخت پيتزا در فست فودها و… مناسب است يكي از مهم ترين ويژگي هاي ظرف پيتزا اين است كه از آلومينيوم با پوشش نچسب ساخته شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.