راه اندازي فست فود جديد

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

راه اندازي فست فود جديد

وارد شدن به بازار غذا يك تصميم بسيار چالش برانگيز است چرا كه بسياري از فست فود ها در 1 سال اول شكست خورده اند. اينكه چطور چيز هايي كه در ذهن داريد به واقعيت تبديل مي شوند نياز به بررسي و تحقيق و برنامه ريزي دارد. از همين رو در اين مقاله در نظر داريم برخي از نكاتي كه براي راه اندازي فست فود به آنها نياز داريد را خدمت شما معرفي كنيم. با ما همراه باشيد.

مراحل راه اندازي فست فود

  • مشخص كردن نوع غذا

قبل از اينكه به سراغ راه اندازي فست فود برويد بايد اين مسئله را مشخص كنيد كه چه نوع غذايي را ميخواهيد براي مشتريان خود سرو كنيد. وقتي صحبت از فست فود مي شود اغلب فكر همبرگر و يا ساندويچ هاي سرد و... در ذهن افراد خطور مي كند در صورتي كه هر كدام از آنها ميتواند فست فودي جدا را به خود اختصاص دهند.

  • مكان

موقعيت مكاني كه فست فود مورد نظر شما بايد در آن قرار داشته باشد را مد نظر قرار دهيد. معمولا توصيه مي شود كه به سراغ مكان هاي پرتعدد، فروشگاه ها و البته دانشگاه ها برويد.

  • تهيه سرمايه

اينكه براي راه اندازي فست فود خود تا چه اندازه توانسته ايد سرمايه جذب كنيد در راه اندازي و يا شكست آن تاثير خواهد داشت. بهترين كار اين است كه به سراغ روش هايي برويد كه تمايزي ميان شما و ساير فست فودها ايجاد كند و به همين واسطه سودآوري را براي شما به همراه داشته باشد.

مطمئنا راه اندازي فست فود نياز به ابزار و تجهيزات دارد. مواردي مانند گاز، فر پيتزا ، تاپينگ پيتزا ، سرخ كن صنعتي و البته يخچال و ميز و قفسه و صندوق دريافت پول و... ميتواند در اين راستا تاثير بسيار زيادي داشته باشد.

  • استخدام و آموزش كاركنان

اغلب گفته مي شود كه براي راه اندازي فست فود به سراغ استخدام كارمنداني باتجربه برويد. اما اين روزها بسياري از رستوران ها و البته فست فودها با استخدام افراد مبتدي و سپ آموزش آنها، شرايطي را فراهم مي آورد تا افراد در كمترين زمان ممكن نسبت به قوانين و تمامي موارد مرتبط با فست فود آگاهي پيدا كنند.

  • تبليغات فست فود

يكي از مهمترين بخش هاي راه اندازي فست فود به تبليغات برميگردد. در واقع تا زماني كه به تبليغ نپردازيد مطمئنا هيچ فردي به سراغ فست فود شما نخواهد آمد و همين امر موجب ناشناخته ماندن شما خواهد شد. از همين رو توصيه مي شود كه براي تبليغات به سراغ شركت هاي معتبر در اين زمينه برويد.

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.