تجهيزات فست فود كوچك

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات فست فود كوچك

چند سالي است كه شاهد رونق روزافزون فست فود ها هستيم. تا جايي كه در قرن حاضر راه اندازي فست فود و كسب و كار هاي مربوط به اين حوزه جزء مشاغل پر درآمد و پر سود محسوب مي شوند. از اين رو راه اندازي فست فود در هر ابعاد و سبكي مورد استقبال افراد زيادي قرار گرفته است .

اگر قصد راه اندازي رستوران يا فست فود را داريد بايد قبل از هر تصميم گيري به تهيه تجهيزات فست فود توجه نماييد براي راه اندازي يك فست فود كوچك شما به يكسري از تجهيزات مانند: فر پيتزا ، چرخ گوشت صنعتي،دستگاه مرغ سوخاري نيز نياز داريد كه بايد از معتبرترين فروشگاه اينترنتي خريداري نماييد.

 

فست فود كوچك


فر پيتزا

پيتزا يكي از محبوب ترين غذا ها مي باشد اما در ابتداي راه نيازمند تهيه ي ابزاري مانند فر پيتزا مي باشد . فرها از نظر شكل و قيمت و  نحوه ي كار انواع مختلفي دارند اما متداول ترين و پرفروشترين آن ها در فست فودي ها فر ريلي ميباشد . فر پيتزا ريلي به پخت يكنواخت پيتزا و آبدار كردن آن كمك زيادي مي كند؛ زيرا گرما را به طور يكنواخت به تمام سطوح پيتزا مي‌تاباند و براي پخت بهتر، نيازي به برشته كردن پيتزا نيست. در ضمن تعداد پيتزاي پخته شده در روز با فر پيتزا ريلي افزايش چشمگيري خواهد داشت.

 

چرخ گوشت صنعتي

براي برپايي يك فست فود كوچك و تهيه غداهاي گوشتي شما نيازمند يك دستگاه چرخ گوشت صنعتي خواهيد بود ابن دستگاه كمك مي كند تا شما مقدار زيادي از گوشت را به راحتي چرخ و آماده طبخ كنيد، اين چرخ گوشت به طور كامل از استيل ضد زنگ ساخته شده است و كيفيت بالايي از سلامت و بهداشت را دارا است ، دستگاه‌ چرخ گوشت صنعتي، سرعت عمل سرآشپزها را افزايش مي‌دهد و بازدهي آشپزخانه صنعتي را به طور چشمگيري افزايش مي‌دهد.

 

دستگاه مرغ سوخاري

 

براي استفاده از اين دستگاه بايد در ابتداي كار به اين نكات توجه نماييد كه استفاده از دستگاه مرغ سوخاري نيازمند سرعت عمل بالايي است يعني بايد بتوان مقدار زيادي از مرغ را در زمان كم با كيفيت بالا تهيه كرد.اين دستگاه ها توانايي تهيه ي هم زمان چندين مرغ با هم به صورت پخت يكنواخت را دارند.و به علت بزرگ بودن فضاي زيادي را اشغال مي كند.

 

 

منبع : تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.