تجهيزات كافي شاپ

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

تجهيزات كافي شاپ

راه اندازي و مديريت كافي شاپ ، بالواقع يك كار متنوع و دوست داشتني و هيجان انگيز است درست كردن فضايي با دكوراسيون و چيدمان مورد علاقه تان ، پخش موسيقي هايي كه دوست داريد ، ارائه نوشيدني ها و غذاهايي با سبك خودتان و ايجاد فضاي صميمي و پيدا كردن مشتريان خوب كه به مرور به دوستان و اجتماع مخصوص كافه تان تبديل مي شوند . خريد لوازم و تجهيزات كاملا به نوع منوي كافه تان و البته مكان و كلاس و سبك كافه تان بستگي دارد كه اين تجهيزات مي تواند شامل موارد زير باشد پس با ما همراه باشيد تا با تجهيزات كافي شاپ آشنا شويد.

تجهيزات كافي شاپ

دستگاه آب ميوه گيري صنعتي

آب ميوه گيري صنعتي را مي‌توانيم نمونه چند برابر قوي شده نمونه‌هاي خانگي آن بدانيم، البته با ظاهر كاملاً متفاوت، با موتور متفاوت و حتي با طريقۀ استفادۀ متفاوت نسبت به نمونه‌هاي خانگي. در اين مدل شما مي‌توانيد براي انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌هاي آبميوه‌گيري و يا كافي شاپ ها در سطح ايران، براي مصارفي همچون گرفتن آب هويج، آب كرفس، آب سيب و بسياري از موارد ديگر استفاده مي شود،جنس بدنۀ آبميوه‌گيري صنعتي نسبت به نمونه‌هاي خانگي بسيار قوي شده و ضخيم‌تر است.

دستگاه آسياب فلفل

يكي از مهم ترين تجهيزات كافي شاپ دستگاه آسياب فلفل است كه يك دستگاه آسياب كوچك و پر توان براي آسياب كردن انواع فلفل قرمز و سياه و يا حتي براي آسياب كردن ساير مواد عطاري گونه كه سختي كمتري دارند استفاده مي شود. از جمله موادي كه به غير از فلفل مي توان با دستگاه آسياب فلفل به راحتي پودر كرد را مي توان زرد چوبه، هل، زنجبيل و ساير ادويه جات ديگر را نام برد.

آسياب قهوه صنعتي

دستگاه آسياب قهوه صنعتي يكي از ساده ترين ابزار هايي است كه مي توانيد براي آسياب كردن قهوه استفاده نماييد، همانطور كه از نامش پيداست يك تيغه در مركز آن قرار دارد و با چرخش تيغه و برخورد به قهوه باعث شكستن و ريز شدن دانه هاي قهوه مي شود،آسياب كردن قهوه از اهميت بسيار بالايي در عطر و طعم قهوه نهايي شما دارد.

دستگاه پاپ كرن ساز

استفاده از دستگاه هاي پاپ كرن ساز در كافي شاپ ها بسيار آسان است ؛ كافيست مقداري دانه ذرت بو داده داخل محفظه دستگاه ريخته و آن را روشن كنيد. دستگاه پاپ كرن ساز بصورت تمام اتوماتيك تمامي عمليات ساخت ذرت بوداده را انجام ميدهد و شما در نهايت پس از چند دقيقه ، پاپ كرن آماده شده را از دستگاه خارج ميكنيد.

دستگاه قهوه ساز

در اين روزهايي كه نوشيدن قهوه و فرهنگ قهوه نوشي به شدت رو به افزايش است، كافي شاپ ها بايد داشتن دستگاه قهوه ساز را در اولويت قرار دهند تا بتوانند خدمات خوبي را به مشتري ارايه دهند كه اين دستگاه هزينه آنچنان بالايي را در بر نخواهد داشت و استفاده از آن خيلي آسان و راحت مي باشد.

دستگاه مخلوط كن

يكي از مهمترين تجهيزات كافي شاپ براي منوي سرد مخلوط كن مي باشد كه جهت ميكس انواع آبميوه و سس و .. استفاده مي شود،دستگاه مخلوط كن به زبان انگليسي Mixer و يا Blender ناميده مي شود و توسط شركت هاي مختلفي توليد و به بازار عرضه مي گردد كه تفاوت آنها در نوع تيغ و نوع پارچ و از همه مهمتر نوع موتور و دور موتور آن مي باشد.

شير داغ كن

دستگاه شير داغ كن مناسب براي مكان هاي سرو نوشيدني هاي گرم شامل: هتل ها ، كافي شاپ ها ، آبميوه بستني ها و غيره مي باشد.اين دستگاه به دليل ايجاد چرخش دوراني سبب ميشود كه نوشيدني داخل دستگاه هيچگاه ته نشين نشود ، اين دستگاه در مدل ها و مقدار ليترهاي مختلفي قرار دارد.

شوكيك

شوكيك يكي از تجهيزاتي مي باشد كه در كافي شاپ ها مورد استفاده قرار ميگيرد اين دستگاه مي تواند كار شما عزيزان را در امر نگهداري انواع كيك راحت كند و شما ديگر نگران خراب شدن و يا از بين رفتن كيك هاي خود نخواهيد شد شما ميتوانيد با داشتن اين محصول كيك هاي تازه و سالمي را به مشتريان خود ارائه دهيد.

سماور صنعتي

سماور صنعتي به دو دسته سماور گازي و سماور برقي تقسيم مي شوند، به دليل ابعاد بزرگ اين دستگاه به آن سماور بزرگ هم مي گويند. قيمت سماور صنعتي بر اساس ظرفيت، جنس بدنه و مكانيسم گرمايشي متغيير است، سماور صنعتي به لحاظ ابعاد و ظاهر با بقيه سماورها تفاوت دارد از اين دستگاه در كافي شاپ ها ،هتل ها و .. جهت ارائه به مشتريان استفاده ميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.